S potrjeno registracijo v spletni trgovini www.mystireya-myandy.com postane kupec »stranka« MyStireya d.o.o. Ob registraciji na spletni trgovini pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če kupec želi, lahko naslov elektronske pošte ali geslo spremeni v svojem uporabniškem profilu.

Obveze ponudnika

Ponudnik se obvezuje da bo :
• z besedo in sliko predstavil najbolj bistvene značilnosti vsakega izdelka v spletni ponudbi.
• jasno navedel končno ceno vsakega izdelka.
• omogočil dostavo naročenih izdelkov v razumnem roku.
• predstavil kupcu vse dodatne stroške, ki bodo nastali v procesu nakupa.
• omogočal kupcu neposredno komunikacijo preko elektronske pošte oz. preko telefona.
• predstavil kupcu možnosti za vračilo izdelka oz. postopek reklamacije poškodovanega izdelka.
• skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo.

Obveze kupca
• Naročen izdelek je kupec dolžan prevzeti.
• V primeru, da kupec paketa ne prevzame je dolžan kriti vse stroške, ki so nastali zaradi neprevzema naročenega izdelka.
• Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega izdelka.
• Če naročen izdelek ni v skladu z njegovimi pričakovanji, ga lahko kupec na svoje stroške vrne ponudniku.
• Kupec ob prevzemu plača izdelek na način, ki ga je izbral ob potrjevanju naročila.
• Kupec skrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
• Nakupovanje v imenu tretje osebe brez njene vednosti ni dovoljeno.
• Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji dokončno dogovorjeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Elektronsko sporočilo o naročilu je v elektronski obliki shranjeno na strežniku www.MyStireya.si.

Dostava naročil
Vsa naročila so odposlana takoj*, naslednji delovni dan (sobota in nedelja se ne upoštevata kot delovna dneva ) :
– po prejemu plačila na bančni račun podjetja ali
– v primeru plačila po povzetju.

*Če izdelka ponudnik ne more odpremiti naslednji delovni dan, o tem kupca obvesti v roku dveh delovnih dni in potrdi nov predviden datum odpreme.

Pri izdelkih, kjer je čas dostave daljši je to posebej označeno in se upošteva čas, ki je naveden ob izdelku. Znesek poštnine je odvisen od teže izdelka in je naveden ob nakupu.

Načini plačila
MyStireya d.o.o. omogoča plačevanje izdelkov na naslednje načine:
• Po predračunu (UPN položnica ali bančno nakazilo) na račun podjetja.
• Po povzetju kar pomeni, da se znesek naročila poravna ob prevzemu paketa.
• Preko drugih poti, kot je vsakokrat določeno na naši spletni strani na račun podjetja MyStireya d.o.o..

Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Potrditev naročila vsebuje podatke o naročenih izdelkih, vključno z naročeno količino in ceno le teh, stroške in način dostave, morebitne popuste, skupen znesek za plačilo ter podatke za morebitno nakazilo, ki se uporabijo v primeru izbire plačila po predračunu. Kupcu, ki se registrira so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

V primeru nejasnosti ali dodatnih vprašanj nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte ali po telefonu. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku še isti dan v pisni obliki, ko prejme obvestilo s strani ponudnika. V tem primeru bo ponudnik artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nezmožnosti dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Pravica odstopa kupca od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec (po 43. členu ZVPot) pravico, da v 15-ih dneh od datuma naročila podjetju na elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Izdelek mora kupec vrniti v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (15 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. Po prejemu izdelka podjetje kupcu skladno z zakonom nemudoma oziroma najkasneje v 15-ih dneh vrne opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila je strošek pošiljanja izdelka.
Kupec mora blago vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži. Kupec izdelek vrne na naslov ******************************
Če kupec vrne izdelek katerega je že uporabljal, oziroma so na izdelku vidne očitne zunanje poškodbe, kljub temu da izdelka ni uporabljal, odstop od pogodbe ni več mogoč.
.
Ponudnik izdelka vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago najkasneje v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga. Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako potrebno priložiti takšno, kot je bila v prvotnem stanju odpreme izdelka na kupčev naslov, torej nepoškodovano.
Če ponudnik oceni, da izdelek ni vrnjen v originalnem stanju, v katerem je kupcu bil ob sklenitvi prodaje tudi poslan, bo kupca predhodno o ugotovljenem dejanskem stanju pisno obvestil ter si pridržuje pravico do odškodnine za nastalo škodo na vrnjenem izdelku oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne vrnitve izdelka v stanju v katerem je prispel na naslov ponudnika. Strošek tovrstne vrnitve izdelka nazaj na kupčev naslov bremeni kupca in ga prodajalec kupcu zaračuna pred odpremo na njegov naslov.
Kupec ob vračilu izdelka pošlje tudi račun za izdelek, pisno potrdi osebne podatke ter vse, za povratno nakazilo potrebne podatke o njegovem transakcijskem računu, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.
Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko vrnete izdelke, ki ne ustrezajo vašim pričakovanjem. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oz. ne deluje. V tem primeru je potrebno izdelek reklamirati. Reklamacije s potrebnimi podatki sprejemamo na osnovi Protokola za reševanje reklamacij, ki je sestavni del dokumentacije, ki je originalno priložena skupaj z izdelkom v njegovi embalaži.

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je predmet prodaje imel takrat, ko je nevarnost za stvarno napako prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznana stvarna napaka se ne upošteva.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. Vsa oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova na spletni strani ali v pisni obliki na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.